Iskelmäniittyjen aikaan Aseman kirppis laajenee kesäkahvioksi!
Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina kahvio on auki kello 12-18 ja lauantaina peräkonttikirppiksen yhteydessä kello 10-14.
Käynti kahvioon on radan puolelta aseman pääovesta, josta aikanaan on aseteltu sisään lippuja ostamaan. Myös kirppikselle pääsee samoina kellonaikoina. Jos et löydä kirppiksen ovea, tule kysymään kahviosta!
Tarjolla on niin suolaisia kuin makeitakin herkkuja. Kahvin, teen ja pillimehun hinta on 1e, lisäksi löytyy ihanan viileitä virvokkeita sekä jäätelöä, joiden hinnat vaihtelevat tuotteen mukaan. Syötävien tuotteidenkaan hinnat eivät päätä huimaa, valikoimassa on euron, kahden ja kolmen tuotteita :)
Kahvion teema on tänä kesänä 1970-luku, joka näkyy sisustuksessa ja tuotteissa.
TERVETULOA TUNNELMOIMAAN ASEMALLE.
https://www.facebook.com/events/523061801224734/?ti=icl
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti