Tulevana lauantaina aseman kirppikseltä löytyy myös perinteinen myyjäispöytä. Tässä vähän esimakua, mitä myyjäispöydältä löytyy.
Herkkuja saa ostettua myös kotiinviemisiksi ja mitä olisivat myyjäiset ilman käsintehtyjä lapasia ja villasukkia?
Koska jouluna on ihana koristaa kotia, tarjolla on myös erilaisia joulukoristeita. Näitä sydämiä voi pitää esillä vaikka läpi vuoden!
Kiuruveden rautatieasema
torstai 11. joulukuuta 2014
tiistai 9. joulukuuta 2014
Herkkuja herkkuja!
Joulukirppiksellä 13.12.2014 on myös kahvio, johon voi tulla nautiskelemaan jouluisista herkuista kahvi- tai glögikupposen kera vaikka itse kirppari ei kiinnostaisikaan.
Viime viikonloppuna piti sitten testailla jouluisia muffinsseja, että tietää mitä myy ;) Tämmöisiä herkkuja muun muassa olisi siis tarjolla!
Joulukahvion antimia ei ole hinnalla pilattu: kahvi- tai glögikupposen ja herkun saa yhteensä eurolla. Näillä näkymin tontut leipovat herkuiksi ainakin piparkakkuja, jouluisia muffinsseja ja joulutorttuja - tottakai!
Viime viikonloppuna piti sitten testailla jouluisia muffinsseja, että tietää mitä myy ;) Tämmöisiä herkkuja muun muassa olisi siis tarjolla!
Joulukahvion antimia ei ole hinnalla pilattu: kahvi- tai glögikupposen ja herkun saa yhteensä eurolla. Näillä näkymin tontut leipovat herkuiksi ainakin piparkakkuja, jouluisia muffinsseja ja joulutorttuja - tottakai!
torstai 27. marraskuuta 2014
Joulukirppis lauantaina 13.12.2014 klo 15
Seuraavan kerran kirpparin ovet avautuvat kaikelle kansalle joulukuun puolivälin tienoilla, 13.12.2014.
Ovet avataan Kiuruveden Voimistelijoiden joulunäytöksen jälkeen kello 15. Tontut ovat paikalla niin kauan kuin asiakkaita riittää.
Kirpparipuolen lisäksi Asemalle askarrellaan kahvio, johon voi pysähtyä rupattelemaan ja nauttimaan tunnelmasta kahvi- tai glögikupposen ja piparkakkujen äärelle. Tarjolla ehkä myös jotain muuta hyvää :)
Nähdään silloin!!
jouluisin terkuin,
Aseman Tontut
Ovet avataan Kiuruveden Voimistelijoiden joulunäytöksen jälkeen kello 15. Tontut ovat paikalla niin kauan kuin asiakkaita riittää.
Kirpparipuolen lisäksi Asemalle askarrellaan kahvio, johon voi pysähtyä rupattelemaan ja nauttimaan tunnelmasta kahvi- tai glögikupposen ja piparkakkujen äärelle. Tarjolla ehkä myös jotain muuta hyvää :)
Nähdään silloin!!
jouluisin terkuin,
Aseman Tontut
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

