Myyntiin on tullut kaikenlaista uutta, esimerkiksi:
Vaatekaappeja löytyy kaksin kappalein, hintaa 10e / kpl.
Tässä yksi osa keittiökaapistosta (tämä on tiskikaappi), koko kaapisto kustantaa vain 20e.
Peiliovi, tästä voi tuunata vaikka ruokapöydän :) 30e
Kylpyhuoneeseen retrot "rättipatterit", 10e / kpl.
Hiihtolomalla kirppis on toistaiseksi viimeistä kertaa näissä tiloissa. Pop-up-kirppis ei kuitenkaan jää unholaan asemalla vaan luvassa pientä muutosta tiloihin ja muutenkin suunnitelmissa on kaikkea kivaa! Pysy kuulolla, asemalla tavataan!!



