Kiuruveden rautatieasema

Kiuruveden rautatieasema

torstai 27. marraskuuta 2014

Joulukirppis lauantaina 13.12.2014 klo 15

Seuraavan kerran kirpparin ovet avautuvat kaikelle kansalle joulukuun puolivälin tienoilla, 13.12.2014.

Ovet avataan Kiuruveden Voimistelijoiden joulunäytöksen jälkeen kello 15. Tontut ovat paikalla niin kauan kuin asiakkaita riittää.

Kirpparipuolen lisäksi Asemalle askarrellaan kahvio, johon voi pysähtyä rupattelemaan ja nauttimaan tunnelmasta kahvi- tai glögikupposen ja piparkakkujen äärelle. Tarjolla ehkä myös jotain muuta hyvää :)


Nähdään silloin!!


jouluisin terkuin,
Aseman Tontut