Lupasin laitella myyntiin tulevista jutuista kuvia ennen loppuviikon kirppistä. Tässäpä muutama ihanuus:
Ihania vanhoja ruutuikkunoita, näistähän voi värkkäillä vaikka mitä esimerkiksi sisustukseen.
Lisäksi aseman "hortonomit" ovat kasvattaneet monenlaisia taimia, tule valitsemaan omasi.
Aseman kahviossa on tarjolla kahvin kaveriksi pullaa ja muffinsseja, kahvi+kahvileipä kustantavat yhteensä huikeat 2 euroa. Tähän talo tarjoaa vielä santsikupin kaupan päälle :)




