Joulukirppiksellä 13.12.2014 on myös kahvio, johon voi tulla nautiskelemaan jouluisista herkuista kahvi- tai glögikupposen kera vaikka itse kirppari ei kiinnostaisikaan.
Viime viikonloppuna piti sitten testailla jouluisia muffinsseja, että tietää mitä myy ;) Tämmöisiä herkkuja muun muassa olisi siis tarjolla!
Joulukahvion antimia ei ole hinnalla pilattu: kahvi- tai glögikupposen ja herkun saa yhteensä eurolla. Näillä näkymin tontut leipovat herkuiksi ainakin piparkakkuja, jouluisia muffinsseja ja joulutorttuja - tottakai!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti