Kirpputori Kiuruveden rautatieasemalla
Kiuruveden rautatieasema
perjantai 13. marraskuuta 2015
Marraskuussa kirppistellään!!
Kiuruveden asemalla olisi taas kirpputori auki TORSTAINA 19.11.2015 KELLO 10-14
Myynnissä on paljon kaikenlaista kivaa, kannattaa tulla ostoksille vaikka isommallakin porukalla :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti